Profil

Din Lokale Køreskole er en kvalitetsbevidst køreskole, som ligger i fantastiske omgivelser. Den ligger nemlig på Hørsholms hovedgade og har mange gode transportmuligheder omkring sig, uanset hvor i landet du kommer fra.

Vores målsætning er at opnå det bedste omdømme i Hørsholm og omegn. Derfor stræber vi efter, at vores instruktører er ansvarsfulde, udadvendte og frem for alt godkendte kørelærere.

Det er vigtigt for os, at eleven har den samme kørelærer fra start til slut. Sådan at køreuddannelsen foregår i trygge rammer i teori, praktik, på manøvrebanen, glatbanen og helt frem til køreprøven med samme kørelærer og bil.

Da den enkelte elev er drivkraften bag vores firma, er det derfor meget vigtigt for os, at vi som instruktører viser vores pædagogiske kompetencer og formidler vores viden videre på sådan en måde, at eleven føler sig værdsat og set.

Det gør vi primært via vores teoriundervisning, hvor der bliver sat stor fokus på den enkelte elev, således at vi får alle elever op på samme niveau. Vi har valgt, at vi normalt kun har 6-9 elever på hver holdstart. Det betyder, at vi får mere tid til at dække den enkelte elevs behov, så eleven får mulighed for at få besvaret alle de uklare spørgsmål. Resultatet er ret klart, da vi generelt har en ret høj beståelsesprocent.

Det sociale er også et af vores formål, eleverne har fri adgang til kaffe, the og flaskevand gratis.

Ikke nok med at vi har fornuftige priser på vores pakker, så bruger vores elever også færre køretimer. Det gør, at kørekortet bliver billigere på den lange bane, og at de får kørekortet hurtigere.

Vi har valgt at bruge vores lokale køretekniske anlæg i Kvistgård, til manøvrebane og Glatbane,  for at undgå alt for meget transporttid, som ellers vil give for meget fraværd fra job eller skole.

Venlig Hilsen
Din Lokale Køreskole